OUVIDORIA GELDIGE KLACHTEN
MANÁ

Veel mensen in de KERK zien DINGEN die nooit zouden mogen gebeuren, waardoor mensen weggaan van de kerk, waardoor ze naar de hel gaan. Hier moet GEOORDEELD worden.

Maar ze hebben de VREES van God omdat het hun autoriteiten zijn, dus zeggen ze NOOIT iets.
Er bestaat echter zonde die bij het kruis geoordeeld moet worden, anders hebben we een “Achan” die nederlaag brengt.

Stel je voor dat een soldaat in het leger een kapitein betrapt op SPIONAGE.
Het zou belachelijk zijn als de soldaat zijn mond zou houden!
De regel – de soldaat “vraagt toestemming” aan de kapitein ” om dit te MELDEN”, zelfs als de kapitein geen toestemming geeft, is de regel dat de soldaat verplicht is om het te melden. WAAROM? De veiligheid van het hele land staat op het spel!

Veel SLECHTE leiders, voorgangers, bisschoppen spelen al in op deze situatie om achter de rug hun leiders om slechte dingen te doen.