Het evenement vond plaats in het Talatona Convention Center, dat begon met een welkomstcocktail in aanwezigheid van de apostel Jorge Tadeu, waar alle gasten konden verbroederen.

Op 2 december vond de 3e dag van de CF plaats, vier met vreugde aan de HEER, heel de aarde. Na God geprezen te hebben, hadden we twee speciale momenten bij Teatro Ti Xico en Dança Deus é bom - Young Art. Daarna fleurden de bands Os Salmistas, Da Souldjazz en Banda Exodus deze dag op.

De tweede dag van de 2018 Angola Faith Convention begon, en samen met de praisegroep gingen de mensen de aanwezigheid van God binnen. De speciale nummers gingen verder op deze 2e dag met Banda Kk Angola die het nummer "Me Escolharam Só" kozen om God te presenteren, en samen met Banda Guardianes da Arca die het thema "I Was Chosen" van hun nieuwe album zongen.

De eerste dag van de Faith Convention Angola 2018 begon met vreugdevolle lofprijzingen, waarbij de KK Angola praise groep de aftrap gaf voor deze geweldige conventie. De groep jongeren bood alle mensen en de apostel een toneelstuk aan, waarin de schepping van de wereld werd uitgebeeld en hoe het allemaal begon.

Op 26 november was Apostel Jorge Tadeu met zijn gevolg aanwezig bij een Special Executive Club. De Apostel sprak over nieuwe projecten en de missie van elke zakenman in het koninkrijk van God.

Na een super gezegende bijeenkomst gingen alle Opzieners en het gevolg van de Apostel enkele lokale kerken in São Tomé bezoeken. Er worden nieuwe kerken geopend en andere gerenoveerd, zodat de mensen in São Tomé onze God meer en beter kunnen dienen.

Op 25 november vond de 3e Kruistocht plaats in São Tomé. De kerk zat vol en iedereen was blij met de aanwezigheid van de Apostel en Opziener Christel.

Op 24 november vond de 2e Kruistocht plaats in São Tomé. Deze bijeenkomst stond in het teken van de presentatie van een speciaal aantal kinderen en jongeren uit die kerk. Daarna sprak bisschop Christel Tadeu tot alle aanwezigen over liefde en dat ze die liefde met iedereen konden delen.

Op 23 november werd de 1e Crusade gehouden in São Tomé. Op deze dag sprak bisschop Christel Tadeu een boodschap van God tot alle mensen en moedigde iedereen aan om God meer en meer te dienen.

19 november stond in het teken van de aankomst van Apostel Jorge Tadeu en zijn gevolg in Afrika (Kaapverdië). De Apostel had een aantal mensen uit dat land op zich wachten, opzieners van de Natie en enkele verslaggevers van de lokale pers.