APOSTOLISCHE REIS - AFRIKA 2015

Van 1 tot 16 december 2015 was Apostel Jorge Tadeu aanwezig in verschillende Afrikaanse landen.
Deze apostolische gebeurtenis vond plaats in de Maná-kerken van São Tomé, Namibië, Zuid-Afrika en Mozambique.

En zo was er weer een mega-bijeenkomst in de kerk in Praia, in Kaapverdië. Er was geen plaats meer in de zaal. De Opzieners vermaanden de mensen om God te blijven dienen en bij te dragen aan de projecten van de Apostel. Bekijk de beste momenten van deze mega-kruistocht in Kaapverdië!

En zo was er weer een mega-bijeenkomst in de hoofdkerk van São Tomé! Er was geen plaats meer in de zaal. Mensen moesten de hele straat bezetten om de kruistocht te kunnen bijwonen!!! Bekijk de beste momenten van deze mega crusade in São Tomé en Principe!

Op 12 december vond er weer een kruistocht plaats in São Tomé en Príncipe! Er was geen plaats meer in de zaal - mensen moesten de hele straat vullen om naar de kruistocht te kijken! Bekijk de beste momenten van de inwijding van de nieuwe kerk in São Tomé en Príncipe!

Op 12 december werd er nog een kerk ingewijd in São Tomé en Principe. Deze kerk werd aangeboden door een zuster van de kerk. Bekijk de mooiste momenten van de inwijding van de nieuwe kerk in São Tomé en Principe!

Op 10 december vond er weer een kruistocht plaats in Windhoek, Namibië. Er gebeurden wonderen en wonderen op deze reis door Namibië. Bekijk de mooiste momenten toen honderden mensen de kerk en de straten van Namibië vulden!

Op 9 december vond er weer een kruistocht plaats in Rosettenville, Zuid-Afrika. Wonderen en wonderen gebeurden tijdens dit bezoek aan Zuid-Afrika. Bekijk de beste momenten waarop honderden mensen de kerk vulden.

Op 6 december vond de laatste dag van de Conventie van Geloof in Afrika plaats. Wonderen en wonderen gebeurden op deze dag in het hele paviljoen. Bekijk de mooiste momenten toen duizenden mensen het Red Star Paviljoen vulden.

De conventie van Faith Africa ging verder in de kerk van Alto Maé -Maputo. Duizenden mensen waren aanwezig om de man van God te horen op deze 2015 Faith Convention in Afrika. Mis deze kans niet om alle goede dingen te ontvangen die God voor je heeft voorbereid!

Bekijk de Business Men's Meeting in de kerk van Alto Maé, Maputo! Zie de beste momenten van deze avond die het leven van honderden zakenmannen markeerde! Mis deze kans niet om alle goede dingen te ontvangen die God voor je heeft voorbereid!